What Am I * * * * * * * میں کیا ہوں

میرا بنیادی مقصد انسانی فرائض کے بارے میں اپنےعلم اور تجربہ کو نئی نسل تک پہنچانا ہے * * * * * * * * * * * * * * رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُلْ عُقْدَةِ مِّن لِّسَانِي يَفْقَھوا قَوْلِي

کیا ہمارا روزہ ہے ؟

Posted by افتخار اجمل بھوپال پر ستمبر 15, 2007

آج پاکستان میں دوسرا روزہ ہے ۔ روزہ صرف اللہ رب العزت کے ڈر سے یا حُکم سمجھ کر رکھا جاتا ہے ۔ یعنی انسان گھر میں اکیلا ہو اور مرغوبِ نفس کھانے کی چیزیں سامنے پڑی ہوں تو بھی نہیں کھاتا ۔ شدت کی پیاس لگی ہو سامنے شربت یا پانی پڑا ہو اور کوئی انسان وہاں موجود نہ ہو پھر بھی وہ شربت پانی نہیں پیتا ۔

اگر ذیابیطس کا مریض ڈاکٹر کی ہدائت کے مطابق دوائی تو کھاتا رے لیکن پرہیز نہ کرے یعنی مٹھائی ۔ شربت اور دوسری ذیابیطس بڑھانے والی اشیاء کھاتا پیتا رہے تو کبھی تندرست نہیں ہو سکتا ۔ اسی طرح اگر کمرے میں ایئر کنڈیشنر چلا دیا جائے مگر کمرے کی کھڑکیاں ۔ روشندان اور دروازہ کھُلے ہوں تو کمرہ کبھی ٹھنڈا نہیں ہو گا ۔

اسی طرح اگر بُرائیوں [ذیابیطس] کو روزے کا ایئر کنڈیشنر تو چلاا دیا جائے مگر نہ تو عورتوں کو جھانکنے والا اپنا روشندان بند کیا جائے ۔ نہ کم تولنے یا ناپنے والی اپنی کھڑکی بند کی جائے اور نہ جھوٹ بولنے اور دوسری خرافات کا دروازہ بند کیا جائے تو پھر اپنے جسم کو روزے کی ٹھنڈک یا فائدہ کیسے پہنچے گا ؟ چنانچہ روزے کا فائدہ حاصل کرنے کیلئے بھی ضروری ہے کہ جو عوامل منع ہیں ان سے مکمل اجتناب کیا جائے ۔

اللہ قادر و کریم اور رحمٰن و رحیم ہم سب کو صحیح طور پر مکمل لوازمات کے ساتھ روزے رکھنے کی توفیق عطا فرمائے ۔ ہماری بھول چُوک معاف فرمائے اور ہماری تمام عبادات قبول فرمائے ۔

Advertisements

8 Responses to “کیا ہمارا روزہ ہے ؟”

  1. راہبر said

    آمین۔ ثم آمین!

  2. محترم اجمل انکل جی
    السلامُ عليکُم
    اُمّيد ہے آپ بخير ہوں گے آپ کی رمضانُ المُبارک کی ميل ملی تھی ليکن خاتُون خانہ ہونے کی مصرُوفيات کی وجہ سے جوابی مُبارک نا دے سکی ياد آوري کے لۓ شُکر گُزار ہُوں دُعا ہے کہ اللہ تعاليٰ ہم سب کو اصل والے روزے رکھنے کی توفيق عطا کرے اور ہماری عبادات کو قبُوليّت کا شرف ملے ہماری عبادات اور دُعاؤں کو جس خشُوع و خضُوع کی ضرُورت ہے وہ ہميں مل سکيں اور
    اِنّ سينا او اخطانا يعنی دانستہ نا دانستہ خطاؤں کی معافی عطا ہو،آمين
    خير انديش
    شاہدہ اکرم

  3. محترم اجمل انکل اور جُملہ قارئين محترم
    السلامُ عليکُم
    آپ سب سے ايک دُکھ شيئر کرنا چاہتی ہُوں کہ کُچھ مرحلے ايسے ہوتے ہيں جہاں آنسُو ؤں کی برسات کے پيچھے سے اپنوں کی تسلی بہت بڑا مرہم محسُوس ہوتی ہے
    „ميری ماں کے بعد ميری ماں سی بھی چلی گئ”
    لکھتے ہُوۓ ہاتھ اتنی بُری طرح کانپ رہے ہيں کہ سمجھ ميں نہيں آ رہا دل زيادہ کپکپا رہا ہے يا جسم ،کوئ ايک بات نہيں ہزاروں باتيں ہيں جو ايک فلم کی طرح مُستقل چلتی رہتی ہيں امّی کے بعد اتنا آسرا تھا کہ ماں نہيں تو ماں کی جگہ ماں سی ہے جو ماں سے بڑھ کر سہارا ديتی تھيں ليکن اب لگتا ہے سب کُچھ ختم ہو گيا ہے گوايک مُسلم ہونے کی حيثيت سے جانتی ہُوں کہ موت برحق ہے پھر بھی دل اپنے پياروں سے ہميشہ کی جُدائ کے لۓ کبھی بھی تيّار نہيں ہوتا ميں وہ لمحات کبھی نہيں بُھول سکتی کہ ميں نے ايک ہی زندگی ميں دو دفعہ اپنی آنکھوں کے سامنے ماں کو جاتے ديکھا ہے ايک سا حال ايک سی سچوئيشن بہت مُشکل ہے بُھول پانا کيا کہُوں کہ بند اور کُھلی آنکھوں ميں وہ منظر ٹھہر گيا ہے دل بہت بے چين اور ازحد دُکھی ہے آپ سب سے استدعا ہے کہ دُعا کريں ميرے دل کی بے قراری کو صبر ملے،سکُون ملے
    مع السلام
    شاہدہ اکرم

  4. wahaj/bsc said

    Allah SWT hamain aysay he rozay rakhnay ki taufeeq day aur, Shahida Akram sahiba ki Man aur "man-si” ko Jannat-ul-firdus ata ferma-ey—-Ameen.
    Advice for patients (Diabetes or anything else)
    Only a Godfearing and knowledgeable Muslim can advise when to fast and when not to fast when you are sick.
    Advice for the Physicians:
    Know your stuff fully and know Qur’an and Hadis statements understand them well, so that you can advise your patients knowledgeably. A Muslim Physician should study that as much as he does about all the medicines and diseases. Your ethics do not allow you to advise without proper knowledge.

  5. اجمل said

    شاہدہ بیٹی
    السلامُ عليکُم و رحمة اللہ

    آپ کی خالہ کے اس دارِ فانی سے کُوچ کر جانے کا پڑھ کر بہت دُکھ ہوا ۔ اِنا لِلہِ و اِنّا اِلَہِ رَجِعُون ۔ بے شک جو اس دنیا میں آیا ہے اُسے واپس لوٹ کر جانا ہے مگر یہ رشتے بھی تو اُسی خالقِ حقیقی نے بنائے ہیں اور یہ محبت اور شفقت میں ایک دوسرے کو کھینچنے والی ساری طنابیں بھی اُسی نے بُنی ہیں ۔ ملنے کی خوشی سے زیادہ بچھڑنے کا غم انسانی فطرت کا تقاضہ ہے اور وہ بھی اللہ رب العزت ہی نے انسان کے اندر رکھا ہے ورنہ اس دنیا کا نظام شائد چل نہ پاتا ۔

    آپ نے درست لکھا ہے کہ ماں کے بعد ماں کی بہن کا بڑا سہارا ہوتا ہے ۔ وہ بھی اچانک ہٹ جائے تو ایسے محسوس ہوتا ہے کہ سر پر سے سائبان ہٹ گیا ۔ صبر بھی اللہ الرّحمٰن الرّحیم ہی عنائت کرتا ہے ۔ اللہ الرّحمٰن الرّحیم آپ کو صبر عنائت فرمائے اور حالات سے مقابلہ کرنے کی توفیق عطا فرمائے ۔ آمین ثم آمین ۔

    اللہ تعالٰی آپ کے روزے اور عبادت قبول فرمائے ۔ میرے لئے دعا کا ممنون ہوں ۔ جزاک اللہ خیر ۔ کبھی میں سوچتا ہوں کہ میں کتنا خوش نصیب ہوں کہ اللہ سُبحانُہُ و تعالٰی نے مجھے اتنی اچھی بیٹیاں عطا فرمائی ہیں ۔ اللہ آپ کو صبر جمیل عطا کرے اور ہمیشہ صحتمند ۔ خوش اور خوشحال رکھے ۔ آمین ۔

  6. Lafunga said

    اے ایمان والو تم پر روزے فرض کئے گئے ہیں جیسا کہ تم سے پہلی امتوں پر فرض کئے گئے تھے تا کہ تم پرہیز گار بن جا ؤ۔ القرآن
    لیکن ہمارئ نوجوان نسل کے پاس سینکڑوں بہانے پوتے ہیں کہ پیپرز ہیں، یہ مسئلہ ہے۔وہ مسئلہ ہے۔
    اللہ ہم سب کو اس فرض کی ادائیگی کی توفیق دے ۔ آمین

  7. اجمل said

    لفنگاہ صاحب
    تبصرہ کا شکریہ ۔ جواب دیر سے لکھنے پر معذرت چاہتا ہوں لیکن اس کی وجہ آپ کا تخلص ہے ۔ میں نے کبھی کسی کو بُرے لفظ سے مخاطب نہیں کیا اسلئے میرا ہاتھ رُکا رہا ۔ آپ نے اپنا تخلص اپنے عمل یا خیالات کا اُلٹ کیوں رکھا ہوا ہے ؟

  8. محترم اجمل صاحب!
    آپ کی رمضان کریم کی مبارکباد کی ای میل موصول ہوئی، بہت خوشی ہوئی لیکن آجکل مصروفیات کے باعث آپ کو جواب نہ دے سکا، جب موقع ملا تو آپ کے بلاگ پر بات کر رہا ہوں۔
    آپ نے کئی اہم پہلوؤں پر بات کی ہے اور میرے خیال میں یہ روزے کی قوت ہے کہ سارا سال نماز و دیگر فرض عبادات سے بھاگنے والے شخص کی بھی یہ ہمت نہیں ہوتی کہ اکیلے میں کوئی چیز کھا یا پی لے۔ حالانکہ کئی معاملات میں وہ خوف خدا نہیں رکھتا ہوگا لیکن اس میں یہ ہمت ہرگز نہیں ہوگی کہ چھپ کر کچھ تناول کر لے۔ اور یہی وجہ ہے کہ اللہ تبارک تعالی کہتے ہیں کہ روزہ میرے لیے ہے اور اس کا اجر بھی میں ہی دوں گا۔
    پہلا عشرہ یعنی عشرۂ رحمت گذرنے والا ہے، اللہ تعالی سے دعاؤں ہے کہ رحمتوں کو سمیٹنے کے بعد مغفرت اور جہنم سے نجات کے عشروں کے ثمرات بھی سمیٹنے کی توفیق دے۔ آپ سے درخواست ہے کہ اس ناچیز کو اپنی دعاؤں میں یاد رکھا کریں۔

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: