What Am I * * * * * * * میں کیا ہوں

میرا بنیادی مقصد انسانی فرائض کے بارے میں اپنےعلم اور تجربہ کو نئی نسل تک پہنچانا ہے * * * * * * * * * * * * * * رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُلْ عُقْدَةِ مِّن لِّسَانِي يَفْقَھوا قَوْلِي

مُحبت اور ہوّس

Posted by افتخار اجمل بھوپال پر فروری 21, 2007

کسی کا خود بخود دل میں سما جانے کا نام مُحبت ہے
کسی سے محبت جتانےکی خواہش ہوّس کے تابع ہوتی ہے

مُحبت میں عاشق کو بے بسی کا احساس ہوتا ہے
ہوّس میں دوسرے کو بے بس کرنے کی خواہش ہوتی ہے

مُحبت میں خود کسی کا ہو جانے کا ارمان ہوتا ہے
ہوّس میں کسی کو اپنانے کا پسِ منظر ہوتا ہے

مُحبت کا آغاز محبوب کے دل سے ہوتا ہے گو عاشق سمجھتا ہے کہ اُسے محبوب سے عشق ہو گیا ہے
جب کسی پر محبت مسلّط کی جائے تو اس کی بنیاد ہوّس ہوتی ہے

مُحبت میں عاشق نفع نقصان سے لاتعلق ہوتا ہے
فایدہ یا حصول کی طلب ہوّس کا نتیجہ ہوتی ہے

محبت جنسی خواہش سے مبرّا اور پاکیزہ ہوتی ہے
ہوّس جنسی تعلق یا خواہش بیدار کرتی ہے

قرآن محبت کا سبق دیتا ہے اور شیطان ہوّس کا

Advertisements

32 Responses to “مُحبت اور ہوّس”

  1. esSJee said

    بہت خوبصورت۔۔۔
    simple but yet true… thanks for sharing

  2. umair said

    eik minute….
    agar kisi aadmi main yeh donon cheezain eik waqt main hoon tu ???

  3. فیصل said

    محبت اور جنس دونوں ہی جذبے ہیں اور ایک نارمل انسام میں دونوں ہی موجود ہوتے ہیں۔ ہاں اعتدال یا توازن نہ رہے تو بگاڑ پیدا ہوتا ہے!

  4. اجمل said

    ایس جی
    شکریہ

    عمیر صاحب
    دو متضاد چیزیں اکٹھی نہیں ہو سکتیں ۔ ہاں ایک لمحے ایک اور دوسرے لمحے دوسری ہو سکتی ہے ۔ اور اسے لغزش کہا جاتا ہے ۔

    فیصل صاحب
    جنس جسے انگریزی میں سیکس کہا جاتا ہے انسان میں موجود نہ ہوتی تو شیطان اسے کیسے اُبھارتا ۔ دوسری بات کہ جنس جذبہ نہیں ہے یہ ایک طبعی حقیقت ہے اور جنسی خواہش ایک جذبہ ہے جبکہ محبت ایک جذبہ ہے اور جذبہ وجود نہیں رکھتا ۔ ویسے یہاں بات محبت اور ہوّس کی ہو رہی ہے جو دونوں مُتضاد جذبے ہیں ۔

  5. esSJee said

    uncle ur most valued suggestions are needed.

  6. اجمل said

    ایس جی
    تجاویز ؟ مُحبت کے سلسہ میں یا ہوّس کے سلسلہ میں ؟

  7. Gul said

    Muhabbat ka rog insaaan ko ansoo aur bebasi kay alava kuch nahi deta, aur jahan tak havas ka taaluq hai to fil waqt yeh insaan ko andha bana deti hai jo mustaqbil main pachtavay kay alava kuch anhi bachta….

    Shukria is post ko recommend karnay ka

  8. اجمل said

    گلِ گیتی صاحبہ

    میں نے یہاں جس محبت کی بات کی ہے وہ بے لوث محبت ہے جس میں کسی قسم کے حصول کی خواہش نہیں ہوتی ۔ یہ وہ محبت ہے جو والدین کو اپنی اولاد سے ۔ بہن بھائی کو آپس میں ۔ میاں بیوی کو آپس میں ۔ اللہ کو اپنی مخلوق سے اور مطیع انسان کو اللہ سے ہوتی ہے ۔ اس محبت کے نتیجہ میں آج تک کوئی پچھتایا نہیں ۔ یہ وہ محبت نہیں جو فلموں اور ڈراموں میں دکھائی جاتی ہے یا ناولوں میں لکھی ہوتی ہے ۔

  9. Gul said

    Uncle, aap nay jab muhabbat kay saath havas ko rakha to dimaagh khud ba khud udher hi holia, khair muafi chahti hun.

    🙂

    esSJEe, Karachi ki rehnay waali hua karti then aik zamanay main, to kafi qareebi baat cheet rahi hai fone waghaira par, jab say Pindi tashreef lay gain hai to yeh raabta sirf chand sms ka muhtaaj ban kar reh gaya hai!

  10. Saba Syed said

    سہی فرمایا۔ اور ویسے بھی کسی بھی قسم کی محبت میں جہاں لینے دینے کی بات آجائے تو وہ محبت نہیں، بزنس بن جاتی ہے۔
    ویسے مجھے جاننا تھا، آیا یہ ہوّس ہوتا ہے یا حوّس ہوتا ہے؟

  11. اجمل said

    گل صاحبہ
    پہلے معذرت کہ ورڈپریس کے سرور نے نامعلوم کیا گڑبڑ کی کے میرے جواب کہیں سے کہیں پہنچا دئیے ۔

    آپ کا کوئی قصور نہیں ۔ اس مادی دنیا نے اصل اور نقل کو اتنا مخلط کر دیا ہے کہ اصل اور نقل کی پہچان نہیں رہی ۔
    ایس گی کے متعلق میں نے اسلئے پوچھا تھا کہ جہاں تک میں آپ دونوں کو جانتا ہوں آپ دونوں کے خیالات ایک جیسے ہیں ۔

    صبا سیّد صاحبہ
    میری رائے سے اتفاق کا شکریہ ۔
    لفظ ہَوس ہے جس کے معنی ہیں ۔ خبط ۔ اشتیاق ۔ آرزو ۔ حرص ۔ لالچ ۔ جھوٹا عشق ۔ شہوتِ نفسانی ۔
    حوس کوئی لفظ نہیں البتہ حواس ایک لفظ ہے جس کے معنی ہیں اوسان یا قوتِ ادراک

  12. امن ایمان said

    اسلام علیکم

    میں نے بائے چانس ورڈ پریس پر ایک بلاگ “ادھورے خواب“ اوپن کیا تو وہاں سے Gul کے بلاگ پر پہنچ گئی۔۔۔وہاں اجمل صاحب کے کچھ کمنٹس دیکھے۔۔ایک میں اس بلاگ کا ایڈریس تھا۔۔۔اصل میں اجمل صاحب کو میں ایک اور حوالے سے بھی جاننا چاہتی ہوں۔۔۔کیا آپ اردو محفل فورم پر کسی کو جانتے ہیں۔۔؟؟؟
    سوری فار آف ٹاپک۔۔۔
    اب اصل موضوع پر بات ہوجائے۔۔۔۔اجمل صاحب آپ نے بہت بہت زبردست لکھا ہے۔۔۔۔محبت اور ہوس۔۔۔بات واقعی سمجھنے کی ہے۔۔آج کل میڈیا جس طرح کی محبت دیکھا رہا ہے۔۔وہ محبت نہیں سراسر ہوس ہے۔۔۔۔میں نے اردو محفل فورم پر اپنی لکھی ایک نظم پوسٹ کی تھی۔۔۔

    ویلنٹائن ڈے

    اظہارِ محبت کے لیے
    پارکوں میں ملنا
    سرخ گلابوں کا سہارا لینا
    کیا محبت کی توہین نہیں؟
    حقیقیت تو یہ ہے کہ۔۔
    جو چاہنے کا دعوا کرتے ہیں
    وہ سرِعام پھر محبت کو رسوا نہیں کرتے ہیں
    اندھی تقلید کرنے والو
    محبت کسی دن،تحفے کی محتاج نہیں
    تم چاہو تو۔۔
    اب کی بار
    صرف اُسے اپنے نام کی چادر دے دو
    یہی اصل محبت ہے

    امن ایمان

    شاید اس نظم کے بعد محبت اور ہوس کا فرق کچھ اور واضح ہوجائے۔

  13. اجمل said

    امن ایمان صاحبہ یا امن ایمان کی علمبردار صاحبہ
    السلام علیکم و رحمة اللہ
    آپ کا میرے روزنامچہ پر آنے کا شکریہ ۔ ماشاء اللہ بہت اچھی باتیں لکھی ہیں آپ نے اللہ آپ کو صراط المستقیم پر قائم رکھے اور آپ کو اپنے حفظ و امان میں رکھے ۔ میں نے پہلے اُوپر اور نچے دونوں جگہ امن امان پڑھا لیکن جب جواب لکھنے لگا تو دیکھا کہ امن ایمان لکھا ہے ۔

    ایک اُردو فورم ہے اور ایک اُردو محفل ۔ مجھے ان دونوں پر گئے کئی ماہ ہو چکے ہیں کیونکہ مجھے اپنے جھمیلوں ہی سے فرصت نہیں ملتی ۔ اگر ان پر ان ناموں میں سے کوئی ہے تو میں اُن کو جانتا ہوں ۔ زکریا [میرا بیٹا] ۔ قدیر احمد ۔ منیر احمد طاہر ۔ اظہرالحق ۔ جہانزیب اشرف ۔ شعیب صفدر ۔ شاکر عزیز ۔ خاور کھوکھر ۔ میرا پاکستان ۔ افضل ۔ نعمان ۔ پردیسی ۔ ابو حلیمہ ۔ بدتمیز ۔ عائشہ ۔ کُونج ۔ صبا سیّد ۔ اسماء مرزا

    مزید معلومات کیلئے آپ مجھے ای میل بھیج سکتی ہیں ۔ اُوپر مجھ سے رابطہ پر کلک کر کے میرا پتہ دیکھ سکتی ہیں

  14. امن ایمان said

    وعلیکم السلام & السلام علیکم
    آمین !
    اتنی اچھی سی دعا کے لیے بہت ساااااااااا شکریہ ۔۔ہمم میرا اندازہ ٹھیک تھا۔آپ زکریا کے بابا ہیں۔۔میں نے زکریا کے بلاگ پر آپ کے کمنٹس دیکھے تھے بس یہ کنفرم کرنا تھا کہ آپ وہ والے اجمل چاء ہیں یا کوئی اور۔۔
    جی میں اردو محفل کی بات کررہی تھی۔۔۔اور جن سب کے آپ نے نام لکھے ہیں ان میں سے کافی ساروں کو میں جانتی ہوں اور مجھے بھی ان میں سےکچھ کچھ جانتے ہیں۔
    اجمل چاء یہ وہ والا امن و امان نہیں ہے جو پاکستان سے روٹھ کر کہیں دور چلا گیا ہے 😦 ۔۔امن اور ایمان میرے آل ٹائم فیورٹ نام ہیں۔۔اور ایک طرح سے نیٹ پر میری پہچان بن چکے ہیں۔

    آپ اردو محفل پر کبھی کبھی تو پلیزز آجایا کریں نا۔۔۔۔ابھی میں آپ کا سارا بلاگ تو نہیں دیکھ سکی لیکن جتنا پڑھا ہے۔۔ماشاءاللہ سے بہت بہت اچھا لکھا ہے۔۔خاص طور پر “خدا کیا ہے“۔۔ کا جواب۔۔۔میں انشاءاللہ سارا بلاگ پڑھ کر تفصیل سے لکھوں گی۔

  15. اجمل said

    امن ایمان صاحبہ ۔ السلام علیکم
    آپ کی نیک تمناؤں اور محبت کا مشکور ہوں ۔ بیٹا آپ لوگوں نے ہی مجھے زندہ اور متحرک رکھا ہوا ہے ورنہ اپنے ملکے کے حالات تو زندہ درگور کرنے کیلئے کافی ہیں ۔ میری بُری عادت ہے کہ بچوں بالخصوص بیٹیوں کی خواہش رد نہیں کر پاتا ۔ میں انشاء اللہ اس کے لئے وقت نکالوں گا ۔ ماضی میں میرے ساتھ یہ اتفاق ہوتا رہا ہے کہ ہر بار میرا پاس ورد قبول نہیں کیا جاتا تھا ۔ میں اُسی نام سے رجسٹر کرتا تو جواب ملتا کہ پہلے سے رجسٹر ہے ۔ میں نے تین مختلف ناموں اور پاس ورڈز سے رجسٹر کیا اور پھر میں اُردو محفل والوں سے کافی بحث مباحثہ کرتا رہا پھر ہار مان کر بیٹھ گیا ۔

    میں نے جو کچھ مُشکلات سے دوچار ہو کر سیکھا وہ نوجوان نسل تک پہنچانے کی کوشش میں ہوں ۔ کبھی کبھی میرے لئے دعا کیا کریں

  16. امن ایمان said

    السلام و علیکم!

    بہتتتتتت شکریہ اجمل چاء ( چاء ، چچا یعنی انکل کی شارٹ فارم ہے)
    اجمل چاء سچ بتاؤں اردو محفل پر جب زیک سے بات ہوئی۔۔۔(وہاں میں نے اُن کا لمبا چوڑا سا انٹرویو لے رکھا ہے۔۔جو ابھی بھی ختم تو نہیں ہوا) میرا خیال تھا کہ آپ تھوڑے سے سخت، تھوڑے سے پراؤڈی ہوں گے۔۔(سوری چاء بس ملے بغیر رائے قائم کرلیتی تھی۔۔۔اب کوشش کرتی ہوں کہ ایسا نہ کیا کروں) لیکن آپ تو ماشاءاللہ سے بہت بہت اچھے ہیں۔۔بہت سافٹ سپوکن بھی لگے ہیں۔
    اجمل چاء آپ وہاں ضرور آئیے گا۔۔۔زکریا یا نبیل بھائی سے کہہ کر پاسورڈ والا پرابلم حل کروالیں نااا۔۔۔ میں وہاں آپ کا انتظار کروں گی۔۔۔اور چاء آپ کو اردو محفل پر گپ شپ کرنا کیسا لگتا ہے۔۔؟
    دعاؤں میں انشاءاللہ یاد رکھنے کی پوری کوشش کروں گی۔ اللہ تعالیٰ آپ جیسے اچھے لوگوں کا ساتھ ہمیشہ سلامت رکھے آمین۔۔۔دنیا کو آپ جیسے اچھے لوگوں کی بہت ضرورت ہے۔

  17. اجمل said

    امن ایمان صاحب ۔ السلام علیکم
    ارے اتنا لمبا شککریہ کس بات کا ؟ میں بھی سوچ رہا تھا کہ میں تو چاء بہت کم پیتا ہوں اور آپ نے میرا نام انکل چاء رکھ دیا ہے ۔ اور ہاں آپ کو غلط فہمی ہو گئی میں نرم ورم نہیں ہوں بڑا کرخت اور پتھر مار قسم کا آدمی ہوں ۔ میں گپ شپ تو بہت زیادہ کرتا ہوں لیکن آمنے سامنے ۔ میں نے تو آپ سے اپنی مغفرت کیلئے دعا کرنے کی درخواست کی تھی اور آپ نے لمبی عمر والی شروع کر دی جو بچوں کیلئے کی جاتی ہے ۔ مجھ جیسے کھدّر مارکہ کو زمدہ رکھ کر کیا کریں گی ۔

    اگر آپ چاہتی ہیں میرا اُردو محفل پر آنا تو پھر کسی طرح میرے مندرجہ ذیل اندراجات محفل کے رجسٹر سے کسی طرح حذف کروا دیجئے تاکہ میں نئے سرے سے اپنا نام رجسٹر کر کے محفل میں حصہ لے سکوں کیونکہ نہ تو یہ چلتے ہیں اور نہ مجھے نئے سرے سے رجسٹر ہونے دیتے ہیں ۔
    Iftikhar Ajmal Bhopal
    میں کیا ہوں ؟
    ان کے علاوہ مندرجہ ذیل میں سے کوئی رجسٹرڈ ہے تو اسے بھی حذف کروا دیجئے ۔
    منافقت ۔ یہ منافقت نہیں ہے کیا ۔ افتخار اجمل ۔ افتخار اجمل بھوپال

  18. امن ایمان said

    آپ نے میری بات جو مان لی۔۔۔اور میرا مان رکھا۔۔۔۔اس کے لیے تو وہ شکریہ بھی بہت تھوڑا تھا۔۔۔انکل جی میں نے اجمل چاء کہا تھا۔۔انکل چاء نہیں : ( ۔۔۔کیا میں پھر آپ کو اجمل انکل یا انکل جی کہہ لیا کروں۔۔؟ انکل پھر آپ اردو محفل پر گپ شپ نہیں کیا کریں گے کیا۔۔۔؟؟؟ اور آپ وہاں آئیں۔۔۔آپ سے بھی انشاءاللہ سوالات کی صورت میں جان پہچان ہوجائے گی۔۔۔لیکن میں اب بھی اپنی پہلے والی رائے رکھتی ہوں کہ آپ بہت نرم مزاج ہیں۔۔چاہے رئیل لائف میں ایسے نہ ہوں۔۔۔لیکن آپ اندر سے بہت حساس بہت سافٹ ہیں۔

    لیں یہ کیا بات ہوئی بھلا۔۔؟ کیا کوئی اپنوں کے بارے میں سوچ سکتا ہے کہ بس اب یہ بوڑھے ہوگئے ہیں تو ان کو اور زندہ نہیں رہنا چاہیے۔۔۔اللہ تعالیٰ آپ کو سلامت رکھے۔۔۔اور میرئ تو یہ دعا ہوگی اللہ عمرِ خضر عطاکرے آمین۔
    اردو محفل کے سلسلے میں میں زکریا اور نبیل بھائی دونوں کو ذپ کردوں گی۔۔۔جیسے ہی یہ کام ہوگیا میں آپ کو بتا دوں گی۔ اور پھر آپ جو سب اچھا اچھا اپنے بلاگ پر لکھتے ہیں ۔۔وہاں سب سے شئیر کیجیئے گا۔۔اس سے بہت سارے لوگوں کو فائدہ ملے گا۔

  19. اجمل said

    امن ایمان صاحبہ
    دیکھا نا ۔ میں نے کہا تھا کہ میں ویسا نہیں جیسا نظر آتا ہوں ۔ میں نے آپ کی بات کو گھُما دیا اور ساتھ آپ بھی گھوم کگیں ۔ ہی ہی ہی ۔ ۔ ۔ مجھے انکل نہ کہیئے میں چچا ہی یعنی چاء ہی ٹھیک ہوں ۔ میں نے کب کہا ہے کہ اُردو محفل پر گپ نہیں کروں گا ؟ مسئلہ یہ ہے کہ میری گپ کہیں شپ نہ بن جائے لیکن پھلے میرے وہاں داخلہ کا راستہ تو کھُلے ۔ یہ ریئل لائف کیا ہوتی ہے ؟ اصل زندگی ؟ میں اندر باہر سے ایک جیسا نہیں ۔ باطن کی نسبت ظاہراً زیادہ خراب ہوں ۔ میں حساس ہوں لیکن نرم نہیں بہت سخت جان ہوں ۔

  20. امن ایمان said

    اجمل چاء آپ کو جی میل سے اردو محفل کی میل مل گئی ہو گی۔۔آپ کاIftikhar Ajmal Bhopal والے اکاؤنٹ کا پاسورڈ reset کیا گیا ہے ۔۔اور ساتھ میں یہ ایڈمن کی طرف سے یہ پیغام بھی ملا ہے کہ اگر اس نئے پاسورڈ سے بھی لاگ‌ان کرنے میں مشکل ہو تو بتا دیں میں اکاؤنٹ ڈیلیٹ کر دوں گا۔

    اجمل چاء آپ بھی اب مجھے امن ایمان صاحبہ نہیں کہیں نا ۔۔آپ مجھے امن کہہ لیا کریں۔ جیییییی نہیں اجمل چاء آپ کو ابھی میرا پتہ نہیں ہے۔۔۔آپ بس ذرا اردو محفل پر آئیں۔۔۔پھر آپ کو پتہ چل جائے گا کہ بات کو زیادہ کون گھما سکتا ہے۔ جی رئیل لائف۔۔اصل زندگی۔۔۔ہم یہاں ایک دوسرے کو الفاظ کے سہارے جانتے ہیں۔۔۔اس لیے میں نے کہا کہ ہوسکتا ہے عام زندگی میں آپ کچھ اور نظر آتے ہوں۔۔لیکن یہاں باتوں سے بہت نرم مزاج لگتے ہیں۔ : )

  21. امن ایمان said

    یہ دوسری لائن میں لفظوں کی ترتیب کو پتہ نہیں کیا ہو گیا ہے۔۔میں نے تو ٹھیک لکھا تھا۔ 😦

  22. اجمل said

    امن ایمان صاحبہ
    مجھے اُردو محفل کا خط مل گیا تھا اور میں نے جواب بھی دے دیا تھا ۔ جب وہ لوگ میرے سارے موجودہ اکاؤنٹ حذف کر دیں گے تو میں نئے سرے سے اکاؤنٹ بناؤں گا ۔ موجودہ صورت میں میرا وہاں کام کرنا ممکن نہیں ہے ۔
    میں آپ کو بتا چکا ہوں کہ میں وہ نہیں جو آپ سمجھ رہی ہیں ۔ میرے کچھ اصول ہیں جو میری طاقت ہیں میں ان کو چھوڑ نہیں سکتا ۔ میں ایک اصول ہے کہ میرے ساتھ کوئی مہربان ہو تو میں اس کا شکرگذار ہوتا ہوں مگر اس کی مہربانی دیکھ کر اپنی حدود پار نہیں کرتا ۔ میں ہر ایک کو سوائے حکمرانوں کے صاحب یا صاحبہ سے مخاطب کرتا ہوں ۔ اسلئے آپ کی بات کھُلے میدان میں نہیں مانی جا سکتی البتہ ذاتی خط و کتابت میں اس کو ملحوظ رکھا جا سکتا ہے ۔
    اس میں کوئی شک نہیں کہ کچھ لوگ جو لکھتے ہیں اس پر خود عمل نہیں کرتے ۔ اللہ مجھے بچائے ۔ مجھے سمجھنے کیلئے کئی لوگوں نے 5 سے 10 سال کا عرصہ لگایا ۔ میرے دو بہت پرانے دوست ہیں جنہوں نے صرف ایک دو دن میں مجھے سمجھ لیا اور میرے بہترین دوست ہیں پچھلے پنتالیس پچاس سال سے ۔
    آپ مجھے ڈرائیں نہیں میں بڑا کمزور آدمی ہوں ۔ بات گھمانے کا میں ماہر نہیں ۔ وہ تو ایسے ہی مشق کر رہا تھا ۔
    لائین کی ترتیب کی آپ نے بات کی ۔ اس کی ایک وجہ اُردو میں انگریزی لکھنا ہے ۔

  23. امن ایمان said

    جی ٹھیک ہے اجمل چاء۔۔۔آپ کا اکاؤنٹ والا مسئلہ جیسے ہی حل ہوا۔۔آپ یہاں بتا دیجیئے گا۔ اور جیسے آپ کی مرضی۔۔۔عزت سے تو میں بھی مخاطب ہونا اور کرنا پسند کرتی ہوں۔ : ) پھر میں بھی اب آپ کو اجمل صاحب کہوں گی۔آپ بس جلدی سے اردو محفل پر آجائیں۔۔۔آپ سے باقی باتیں انشاءاللہ وہاں ہوں گی۔

  24. اجمل said

    امن ایمان صاحب
    میں نے آپ کے حکم کے مصابق اپنام نئے سرے سے اُردو محفل میں داخل کر دیا ہے لیکن فی الحال مزید کچھ نہیں کر سکتا کہ 48 گھینٹوں سے میری طبعیت خاصی خراب ہے ۔

  25. امن ایمان said

    بہتتتتتتت شکریہ اجمل چاء
    اجمل چاء یہ حکم نہیں درخواست تھی نا
    اوہ آپ کو کیا ہوگیا۔۔۔؟ جلدی سے ٹھیک
    ہوجائیں۔

  26. اجمل said

    امن ایمان صاحبہ
    مجھے ہزاروں دوسرے پاکستانیوں کی طرح وہی ہوا ہے جو پاکستان میں پچھلے سات سال کی گُڈ گورننس کی پیدا وار ہے [فضائی آلودگی] مجھے گیسٹرو انٹرائیٹس ہو گیا ہے ۔

  27. امن ایمان said

    السلام علیکم!
    اجمل چاء اللہ آپ کو جلد صحیتابی عطا فرمائیں۔۔۔آپ جیسے ہی اچھے ہوں جائیں تو یہاں۔۔۔اس تھریڈ کو ضرور دیکھیے گا۔ اور معافی چاہتی ہوں کہ بہت کوشش کے باوجود خود کو اجمل چاء کہنے سے روک نہیں پائی۔۔۔چاء کہنے کی وجہ صرف اور صرف اپنائیت کا احساس اور عزت ہے۔

    http://www.urduweb.org/mehfil/viewtopic.php?t=8037

  28. اجمل said

    تہانوں اے چاء کیہن دا چاء
    میں تے ہاں ہڈوں بمار پَیا
    تہاڈا آکھیا میرےسِر مَتھے
    محفل وِچ وت کیِویں آواں

  29. امن ایمان said

    اجمل چاء
    تساں نوں کیا پتا
    ہر ویلے دا انتظار کینا برا
    تسی اپنی جگہ ٹھیک ہو
    پر ساڈیاں آکھاں تھک گیاں

  30. اجمل said

    امن ایمان صاحبہ
    آخر صبر بھی کوئی چیز ہوتی ہے اور اس کا پھل میٹھا ہوتا ہے

  31. امن ایمان said

    اجمل چاء میں اتنے آرام سے صبر ہی تو کر رہی ہوں۔ 😦

  32. افتخار صاحب مجھے آپ کی یہ تحریر بہت پسند آئی۔ اجازت ہو تو میں یہ تحریر ہوبہو اپنے یونیورسٹی میگزین میں چھپنے کے لئے دے دوں؟

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: